SKRIVET: 2010-10-12, kl 22:53:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

Café Kanel

idag hade jag verkligen svårt att få mig upp, det var ju hur kallt som helst. hann då med allt på morgonen nog för att det inte är mycket men. såg fel på klockan så var helt säker på att den var tjugo i så gick ut till bussen, för att sen upptäcka att den bara är tjugofemi. frös som en liten kyckling. trivs jätte bra på kanel super mysigt och jätte snälla är dom där också. ikväll har jag varit med tjejerna (rebecka,mathilda & amanda) vi såg fotbollen. det var ju hur pinsamt som helst! ne hockey tror jag att jag håller mig till. och sen såg vi ju despret så klart ;) nu ska jag gå i duschen och sen krypa till sängs, börjar tio imorgon så lite sovmorgon får jag kanske. Godnatt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: