SKRIVET: 2010-04-25, kl 22:52:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

Be sure u never ever scream

Ikväll har jag varit med Mathilda, Rebecka och Amanda. Vi har varit i Sebbes lägenhet och kollat på Dead silence, usch vad obehaglig. Den handlade om buktalardockor och det fanns en ramsa med i den som gick så här:
Beware the stare of Mary Shaw
She had no children, only dolls
And if you see her in your dreams
Be sure you never, ever scream.
Huva säger jag bara. Plugga inget idag vilket va ganska dumt men orkar inte. Just nu ligger jag i sängen och kollar på tv samtidigt som jag bloggar :D Imorgon är det skola som vanligt, vad jag längtar till sommarlovet! Bara slippa tänka på skola och hur mycket saker man har att göra. Fick ett klagomål på att jag skrivit om när jag blev dålig igår natt, kan ju bara säga det att skriver bara sanningen. Nu ska jag ta och kolla på tv samtidigt som jag ska försöka somna. Ska nämligen ta mej upp imorgon och platta det fördärvade håret. God natt och skrik inte nu om ni ser Mary Shaw. Haha håller på att skrämma upp mej själv nu vi hörs ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: