SKRIVET: 2010-04-23, kl 23:39:14 | PUBLICERAT I: Allmänt

Disturbia

Just nu sitter jag och kollar på Disturbia på 5:an riktigt bra är den. Drog till stan efter skolan men fixa till mej lite först, var super risig idag. Gick typ till skolan i en slarvig knut, munkjacka och leggins. På stan köpte jag ett par klackisar super snygga om jag får säga det själv! beställde också ett par skor igår rosa remklackar va det, borde få dom till veckan. Efter stan for vi till min morbror som fyller 42 idag. Vi åt mat och fika jätte gott va det, inga klagomål förutom att man blev för mätt kanske. Blev ingen bio men hinner nog kolla på alla filmer jag vill se iallafall. Har nu bara tagit det lugnt ikväll kolla lite på talang, Salo bruden var ju faktiskt ganska bra. Älskar Robyns nya låt Fembot härlig är den. Sitter just nu och spelar den om och om igen haha. Hoppas på att det blir grillning imorgon även om det är sent påkommet hoppas många kan komma skulle va roligt. Har under dom två veckorna som varit nu tänkt mycket på vår klass. Den är super härlig alla kommer bra överens och har roligt tillsamman, längtar till vi far på klassresa blir ju spårat kul. Nedan här kommer dom snygga bilderna på mej och Isabelle (min syster för er som inte har fatta det xD)



Mys nu alla på den första kvällen av helgen!;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: