SKRIVET: 2010-04-20, kl 22:29:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

För mycke skola!!

Godkväll! Åhh ni inser inte hur mycket skola jag har just nu. Har kroppsboken prov imorgon, historia på torsdag, nästa onsdag har jag ett till prov i kroppsboken och ska lämna in allt vi ska ha gjort renskrivet, sen på torsdagen är det matte prov, sen ska jag även ha läst ut en bok om tio dagar och gjort två resensioner på den (btw har inte ens läst färdigt det första kapitlet) Va i stan idag och köpte nya skor sen även en blårandig tröja och leggins från gina. Sen som alltid va jag en sväng på Bokia och köpte Sveket den tredje boken i en serie jag läser. Snar har vi prao ser fram imot det ska nog va med Marie (min äldre syster Emelies mamma,även Emanuels mamma) hon jobbar som distriktsköterska men vet inte vars xD Hoppas jag och Linnea kan va där då ska jag förmodligen bo hos min underbara syster Emelie ute i Yttervik då, hon bor där med hund, katt, och fästman. Kom lite sent till musiken, blev så himla sur på mej själv när jag spela gitar gick inge bra har så korta fingrar blir ett stort problem.. Hur som helst gick det inge bra och blev så sur att jag nästan börja böla. Just nu chattar jag med brodern Emanuel han har skaffat nya fäljar till bilen super snyggt blev det! Nä nu ska jag fortsätta att kolla på Cougar town det är bra de. Lovad Annna-Ida att länka min absoluta favorit inom musik just nu Alex Lambert med Everybody knows ;D<3  http://www.youtube.com/watch?v=gYL2-h4jypQ



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: