SKRIVET: 2010-04-16, kl 11:44:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

FREDAG

Hallå! Nu är det äntligen fredag ;D Ska fara till stan och träffa Emelie efter skolan, har inte träffat den bruden på jätte länge. Just nu har jag lunch rast börjar om en kvart så ska bara slänga in det här har ju inte bloggat på super länge. Vårt internet har varit helt cp har saknat datorn lite faktiskt. Igår va jag på praso, vilket betyder att jag besökte ett program det blev op för mej :) Senare på kvällen va jag med Rebecka, Mathilda, Josse och Krille fick se hans Bmw den va nice. Sitter nu och pratar med Emelie och min mamma har damp!! Måste börja dra till skolan igen så att jag hinner på Engelskan. Måste plugga hur mycket som helst nu hela nästan vecka ligger efter som *** i alla ämnen typ :O vi hörs :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: