SKRIVET: 2010-04-25, kl 14:59:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

Goddag

Vakna nyss, men jag trodde klockan var typ åtta eller nå så förskökte somna om. Natten till lördag vakna jag klockan tre av att jag mådde illa försökter somna om men var tvungen att gå ner å spy. Tog sen ner mina saker och en hink vid soffan, va jätte trött så försökte sova men mådde illa. Jag låg i princip resten av natten och vänta på att jag skulle spy. När jag vakna senare på morgonen hade jag ont i huvet men mådde inte lika illa. Blev bra senare mot kvällen, Kexet ringde och fråga om jag ville se film med henne och Amanda (hennes syster). Trots att jag varit dålig ville dom va med mej. Det slutade med att det blev en super mysig kväll med film vi såg, Paranormal activity, American virgin och American pie book of love. Idag vet jag inte riktigt vad som händer men ska plugga iallafall :(
Vi höres




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: