SKRIVET: 2010-04-06, kl 12:30:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hemma!

Hejsan! Är nu hemma efter en väldigt lång bil resa. Vi kom hem vid halv elva var då jätte konstig i kroppen efter att ha suttit så länge :P Har haft jätte roligt hos Pappa på fredagen va det påskmiddag, super trevligt och en massa god mat har typ ätit för en månad känns det som fy fan!xD På lördagen va vi och körde cross på verkstaden kanon kul :D Isabelle och Emelie va lite flickiga och åkte till Sollentuna centrum, vi for faktiskt dit sen och fika men. På söndagen va vi till Pappas vänner och fika sen for vi till kusinerna. Va jätte trevligt där med och vi fick en till fika xD Johanna (kusin) bor jätte mysigt i en stuga på gården hon hade som ett loft super mysigt (avis eller vad?;P) På vägen hem stannade vi vid Mattias (min syster Emelies fästman) bror och åt mat. Är väldigt imponerad av matlagningen där tumme upp :) Nu sitter jag här och väntar på att det ska bli ett senare klockslag för då kommer nämligen super tjejerna Mathildakexet, Rebeckafiltret och Jossesångfågel :D Då ska jag få dom att hjälpa mej med att ändra designen nu börjar det bli panik!;S Någorlunda mysko dröm jag hade inatt då? Drömmde att en viss Robert Pattinson va hög på nå skit och flasha sej för klassen xD Även att jag körde en yber snygg mercedes är inte säker på vilken modell det va men kan tänka mej att det va e350 coupe fin bil är det kolla bilden nedan bara ;) Nej nu ska jag ta och kolla runt lite vi hörs kanske?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: