SKRIVET: 2010-04-25, kl 23:31:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

Kan inte sova!

Haha kan inte somna har typ inte försökt men orkar inte heller xD

TJEJLISTA
1. Har du ett par rosa string?
Ja
2. Vem var den senaste du pussade? Carl
3. Vad har du för bhstorlek ? 70 B
4. Trivs du med det? Ja
5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? Ingen aning orkar inte räkna heller
7. Vad gjorde du inatt? Kolla på film och sovde
8. Och i förrgår natt? Sydde och sovde
9. Vad gör du innan du ska sova? Sitter vid datan eller läser
10. Kan du prata med din mamma om allt? Absolut allt
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? För mamma
12. Har du varit gravid? Nej
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? Om jag hade en, och ifall jag varit äldre typ tio år
14. Choklad eller glass? Glass
15. Push-up eller T-shirtbh? Push-up
16. String eller hipsters? Boxer?;)
17. klackskor eller gymnastikskor? Klackar såklart
18. Kjol/klänning eller jeans? Tights det skönaste ever!

1. Ålder? Snart 15
2. Personlighet? Glad, gillar att ha kontroll.
3. Stjärntecken? Jungfru
4. Lyckonummer? 2
5. Tror du på något? Vet inte om jag tror på Gud?
6. Min favoritbok? Om jag kunde drömma
7. Min favoritdag? Fredag o Lördag
8. Gillar du godis? I små mängder
9. Favoritmat?
Sushi
10. Min favoritfilm? Twilight o Arn
11. Liknar du en kändis? Inte vad jag vet? Nån som tycker det?
12. Bästa låten i världen just nu? Alex Lamberts cover på Everybody knows
13. Favoritfärg? Beror på humöret
14. Favoritdrink? Ingenaning
15. Ogillar? Falska
16. Gillar? Postiva människor
17. Skostorlek? 38
18. Vad gör du när du är arg? Skriker eller gråter
19. Är du snäll?
När jag vill så
20. Vem älskar du mest i hela världen? Min familj



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: