SKRIVET: 2010-04-27, kl 22:52:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

kexet här inatt

Uppstigningen skedde tjugo över sju idag. Hann ändå duscha, blåsa håret och platta det. Kom precis i tid till musiken. Som vi ska skriva en låt på i grupper hoppas det går bra. Hålet i tre timmar var även idag jag, Anna-Ida och Martin satt och tjocka. Matte provet blev flyttat till torsdag nästa vecka tack och lov, vet inte hur det hade gått annars. Efter skolan for jag hem till AI, vi rensa graderoben och så fixa jag henne hår och smink. For sen till stan med mamma föra att skifta däcken på cityverkstaden. Dom är super trevliga där så ni vet där bilen paja. For sen ut för att möta Anton, slutade med att jag, Alice, Emma och Jocke for till Emma. Vi satt på chattroulette.com och videochatta med randoms skit kul haha :D Just nu sitter jag här med Kexet hon ska sova här!(Super taggad!!) Måste plugga till Kroppsboken provet sen om jag orkar xD Nej men måste göra det men vi hörs imorgon Kyss.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: