SKRIVET: 2010-04-26, kl 17:19:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

Måndag

Idag vakna jag sju av mej själv!:o Helt otroligt om jag får säga det själv. Kom tio min innan vi börja så det va chill. Skolan idag har varit soft, på lunch rasten va vi ute. Några spela basket, och jag, Robin, Frida och Alice satt och chilla på bänken. Efter ett tag bestämmde Robin sej för att dra fram bänken i solen, så då satt vi där och sola härligt! Fick inte godkännt på kemi provet, men det va väntat för hade inte plugga så. Efter skolan for jag och Emma för att sätta oss nånstan och prata ikapp oss lite, va ett tag sen nämligen. Ikväll hoppas jag att Kexet, Nonstop, Emma, Anton och jag kan va skulle va kul. Är lite stressad över skolan som jag nu har varit i två veckor typ. Nej sommarlovet ska komma nu känns det som. Men det är inte länge kvar nu, sen så kommer vi ha massa k-dagar också ;D På torsdag ska vi fara till JB (John Bauer) är inte så taggad men får väl funka. Slänger nog kanske in ett till inlägg senare när jag har kommit ner till ro i sängen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: