SKRIVET: 2010-04-21, kl 17:34:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

Onsdag

Halloj! Sitter här i soffan och lyssnar på musik har läst lite bloggar med :) Idag vakna jag sju trött som vanligt, sen skulle jag kliva upp så börjar stiga upp och då känner jag träningsvärken från gymmet igår. Det hela blev inte bättre av att det var styrketest idag på idrotten! Gick inte så super bra för mej men vad hade jag förväntat mej? Hade prov i kroppsboken också det gick faktiskt bättre än väntat nu är det bara å vänta på domen. Tydligen är det så att om man får ig på det hära så får man även en ig varning hem skickad :S Har redan fått i tyska hoppas det blir den enda. På svenskan fick vi sitta ute i solen och läsa hur härligt som helst, vi myste alla som satt där ;) Ska ta och plugga senare till historia provet jag har imorgon, det måste gå bra gillar Tea (läraren) som vi har är kanon. Tycker Kexet och Nonstop ska göra nånting med mej saknar dom fast jag va med dom bara här om dan ;$ Nu ska jag äta så Hooooooj(hatar det uttrycket)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: