SKRIVET: 2010-08-17, kl 17:09:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

4+

hallå hallå i lingonskogen. jag är så trött nu så jag sitter och skratta för mig själv tycker det var ett jätte roligt sätt att börja ett inlägg på.... idag vakna jag vid sju emelie och sara skulle nämligen fara till luleå klockan åtta. vi spenderade alla natten hemme hos emelie jag och emelie i en säng och sara på madrass. kunde inte somna om utan låg och läste massor av emelies gamla frida tidningar. till sist somna jag om klockan elva men hann sova tio min sen ringde nångon tror det var mathilda? då va det upp och hoppa. spendera resten av dagen hemma hos richard vi sola och kolla på tv. båda blev jätte trött somnade nästan men hann inte innan det var dags att fara tillbaka till emelie. tydligen så är bussen sen så sitter nu här och väntar på att hon ska komma hem. och sen far vi till my place skönt att komma hem men ändå inte måste plugga när jag kommer hem så.... men men vi höres och då skrivs det från boliden ;) Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: