SKRIVET: 2010-08-10, kl 23:52:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

is there anything left in this world that will satisfy me?

vakna innan mathilda kom idag, hon brukar alltid svänga förbi här på lunchen vid tolv halv ett. som hon berätta idag för mig brukar hon alltid planera hur on ska väcka mig. förra veckan vaknade jag då alltså av olika obehagliga saker det värsta var nog när hon nöp mig i rumpan. men hur som helst duschade åt mat och for till rebecka. sen kom mathilda också vi såg en ur äcklig film fy och aa säger jag. vet inte vad den heter men usch tycker inte någon ska se den så lika bra det. just nu blir jag terrad av fredrik och hans kompisar oliver och kaxmax. ja imorgon blir jag väll väckt på något obehagligt sätt kan jag tänka mig.... kommer inte orka upp så tidigt igen. nu har jag inget intressant att berätta ska nog läsa lite senare Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: