SKRIVET: 2010-08-11, kl 23:42:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

klippgräsaren

hahaha vaknade till en snabbis när nova sprang upp och skrek på fredrik "fredrik du måste kliva upp nu mamma får inte igång klippgräsaren" så söt. sen kom mathilda minns inte hur hon väckte mig men det var inte nice. vi satt och småprata till hon skulle fara och jag upp igen för att lägga mig och dega. efter mathilda hade jobbat kom hon hit och vi for till hennes farmor. hon bjöd på köttbullar och stuvademackaroner goda köttbullar eller vad?! sen fick vi glass, vi begav oss ut i trädgården och klippte gräset åt henne jag åt jordgubbar och smultron också :D efter det for vi till tippen med sussi mathildas mamma för er som inte visst detta faktum. efter det var det ica och otur som vi har träffade vi rebecka och fredde. om du läser det här fredde så är detta en varning det är vår vecka så vi kommer kanske dyka upp utanför din dörr nästa vecka... mathilda och jag tjockade oss ännu en kväll med morötter och dipp med lite cola också. det börjar gå över gränsen det hära kommer sluta med att jag blir amerikafet som vi säger. USCH! har iallafall planer dom närmaste dagarna.

TORSDAG: middag ute i stugan med mormor och morfar

FREDAG: färga mathildas hår, och sneaka in i rebeckas garderob för kläder till följande dag

LÖRDAG: bröllop! min fina syster emelie gifter sig i byske kyrka klockan tre! (största fet taggen på denna dag!)

ska sitta uppe nu och vänta på att skins är klockan 2:55 på femman för er som orkar vara uppe tills dess se det!


amerikafet inte smickrande.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: