SKRIVET: 2010-08-19, kl 19:25:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

teenager

hellu vaknade vid tolv halv ett? har inte gjort någonting idag kollat på tv hittat åt pluggrejerna -.- har varit rastlös och inte haft något bra för mig förutom att jag har plockat ur diskmaskinen (stolt). just nu chattar jag med sara har nyss pratat med henne på tel, hon ska vara med fredde ikväll men hon orkade inte köra hit :( tycker att man borde stötta när ens kompis har jäkligt tråkigt. men har bett henne blogga så då har hon ju underhållit mig på något sätt iallafall. har söndag idag så sitter här i oborstat hår och mjukiskläder. tröjan jag har på mig föreställer min mammas kusiner laudamus kristet rockband (Y) nej nu vet jag inte vad jag ska göra. jo juste matchen igår gick bra vi vann med 4-3 modo va det vi spela mot btw. hehehe favvo spelarn är jimmie ericsson ;) nu ska jag sluta och detta blev trots den mycket ointressanta dagen jag haft ganska långt.....mysko Puss



Reb

gillar uppdateringen nu! duktig flicka =]



PUBLICERAT: 2010-08-19, 21:32:50 | URL: http://rebeckakvarnstrom.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: