SKRIVET: 2010-08-05, kl 13:46:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

you give me butterflies

hejsan hejsan ska till emelie med två bussen så har precis packat färdigt och klätt mig. men har min plattång hos mathilda hade glömt bort det så fick typ panik när jag hade tänkt att platta håret. haha men jag får göra de när jag kommer hem till emelie hon har ju en iallafall. har inte hänt så mycket dom senaste dagarna därför har jag inte bloggat har som inte haft nå intressant att dela. hoppas på att det blir något roligt ikväll man åker ju inte bort för intet hoppas jag. och rebecka jag låna din tröja nu du ligger väll och sover eller så är du upptagen vill inte ringa igen då. nej men nu ska jag ta och prata med min mor som var helt ovetande om att jag skulle fara tills tio minuter sen xD Puss


beroendeframkallande serie SKINS ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: