SKRIVET: 2010-02-04, kl 16:54:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

Cp dator

Hejsan! Fick damp igår för internet hade något cp ryck så kunde inte blogga!! Tänkte därför skriva nu om igår, var hemma för att jag hade huvudvärk. Har en cp otålig kropp så om jag sover för lite typ två nätter får jag ont i huvudet.. Gick på utvecklingsamtalet jag hade iallafall, det gick bra det enda var att jag hade haft mycket frånvaro förra terminen. Ni kan ju gissa varför, samma som det var igår som sagt en lite mindre cp kropp skulle sitta fint. Spenderade typ hela dagen framför tven pratade med Emelie två gånger och städade mitt rum. Städa rummet händer inte ofta så tog några timmar innan det var färdigt, nu är det däremot fläckfritt och trevligare. Skriver senare. xx 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: