SKRIVET: 2010-02-05, kl 19:14:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

Emelies place

Tjenare! Fick sluta klockan tolv idag för att jag skulle till stan med min mor. Var i Emelies skola dom verkade inte så engagerade inför deras nationellaprov men xD Sen for vi på stan och då köpte jag tre plagg på gina som kommer på bild en bit ner, även två böcker dom heter "Som jag vill vara" och "Vampyrens märke". Hon som jobbade kände igen mej lite pinsamt det säger ju som bara hur mycket jag är där. Vi for hem vid fem när vi drog hem då snöade det som tusan och jag såg ut som en erskimå med mössa, luva och jackan uppdragen hela vägen. När vi hade kommit en bit hoppade cykelkedjan så vi fick gå resten av vägen kallt var det också. När vi kom hem så tog vi bilder på allt vi köpt sen så har jag läst en skvaller tidning tills nu. Fryser så har lånat en jätte stor tröja av Emelie riktigt mysig är den (Y) Nu ska vi äta tacos MUMMA skriver senare ikväll xx
Blir bilder efter vi har ätit xD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: