SKRIVET: 2010-02-04, kl 21:31:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fredag imorgon

Hejsan! Kom tio min sent till skolan idag inte för att det spelar så stor roll när vi inte har någon lärare det passet men ändå. Vi har börjat med dikter i skolan får väl se hur det blir :P Gick till skolsöterskan och pratade om mina sömn problem, hon sa att det var bara att lägga sig tidigt och om man inte är så trött då är det bra att motioner före. Så ska dit nästa vecka på Tisdag för hon ville veta hur det har gått då. Blev inte så mycke mer intressant på den skoldan förutom att vi fick sluta fem minuter tidgare. När jag kom hem så kollade jag på Blue water high är det bara jag som tycker det är bra förresten? Sen började jag skriva på min svenska resension som ska vara inlämnad imorgon, den handlar om Vägen till Jerusalem den första Arn boken ni vet. Läste också Fredriks omdömen alla lärare då menar jag typ alla smörade hur mycket som helst. Målade nyss naglarna i Depend 105 det är ett genomskinligt glitter blev faktiskt ganska bra. Dom flesta har skrivit att take it off med Ke$ha är bra måste faktiskt hålla med, lyssnade på den idag nämligen. Längtar som tusan till imorgon när jag ska vara med BÄSTA EMELIE i stan!<3 Det blir hur skoj som helst åker nog med mamma till stan, i så fall måste ja sluta tidigare och vem tackar nej till det?;) Haha kommer nog ha svårt att sova för är jätte pepp för imorgon men hoppas det går bra. Orkar inte att jag ska vara hur trött som helst när vi har cirkelträning på idrotten som även är den första lektionen vi har. Kommer garanterat ha träningsvärk efter det Emelie kommer få vara med en invalid i helgen xD Men nu blir det en skön varm dusch och efter det sängen med den trevliga Arn boken Tempelriddaren. Måste även säga ett stort grattis till min super duktiga släkting Emelie som har klarade skoter provet idag! Du rockar gumman :* xx


Hitta en gammal action bild på mej, Nova och Carl.


ida

åhå, härlig bild! :D



PUBLICERAT: 2010-02-05, 00:27:43 | URL: http://nigels.blogg.se/
Emelie

DEKLART JAG LÄSER!!!!!!!!!!!!<3<33<3



PUBLICERAT: 2010-02-05, 07:58:05 | URL: http://lillaemlann.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: