SKRIVET: 2010-02-14, kl 22:10:14 | PUBLICERAT I: Allmänt

"Hakgrepp"

Hejsan! Idag vaknade jag vid tolv någon gång då var mamma hemma!:D Hon hade köpt en tidning om enbart Robert Pattinson som var på engelska. Har börjat läsa men inte färdig än det står väldigt mycket i den nämligen kan ju bara säga att det är tur att jag inte suger på engelska iallafall. Sen om Mathilda och Arvid (hennes kille) vi for på ok och köpte en massa godis sen for vi pch åkte lite bil. När vi om hem kollade vi på Blåsningen och En annan del av Köping det är kung Tobbe rockar. Vi åt popcorn och kollade vidare och skrattade som tusan. Sen så började jag och Mathilda att göra hakgrepp eller vad man ska kalla det på henne, gissa om hon blev blå på hakan eller vad hahaha. Men skit snyggt blev det iallafall. Mormor och morfar var förbi här idag så vi åt middag med dom och åt semlor som jag hade gjort. Imorgon är det skola jippie (not) är så himla morgon trött mamma får typ dra mej ur sängen. Nu är det Romy and Michelle på tv riktigt dumma tjejer där äkta blondiner. Ska ta och ringa Emelie snart en riktig blondin det med men älskar henne iallafall. Måste hitta kamera kabeln bloggen blir ju super tråkig utan bilder :( Vi har alltså engelska redovising imorgon vi ska spela upp dialoger vi har skrivit det blir nog rätt så pinsamt. Men ska ta och ringa Emmsan nu så vi hörs imorgon efter en trött dag på skolan. Ska nog locka håret på morgonen känner för det, om jag nu tar mej upp men. xx



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: