SKRIVET: 2010-02-16, kl 21:16:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hos Emelie och tänker på dEj

Hejsan! Sitter här hos Emelie min finaste släkting av dom alla. Vi lyssnar på den sjuk bra låten Take it off av Ke$ha hon är riktigt bra hon. For till stan direkt efter skolan med Anna-Ida vi pratade om lite allt möjligt under bussresan va trevligt det. Emelie och Jonna satt och vänta på mej inne på grillen och så drog vi till ck. Köpte en ny ögonskugga på make up store den heter Cyber shadow Metallic wave det är en blå färg på den. Efter ett tag drog vi till Emelie och åt middag det blev nudlar och Emelie tog två potatisburgare. Har sen gjort flera olika frisyrer på Emsan endel blev bättre än dom andra. Ska fara med tio i tio bussen hem så snälla mamma lät mej stanna längre idag puss på henne (måste smöra lite hon läser faktiskt, för er som tycker detta är konstigt) en riktig sötnos är hon. Emelie följer på taco-kvällen jag och min klass har anordnat det blir riktigt gott! Synd för er som inte kommer haha men men ni äter säkert något gott hemma, fast då kommer ju inte ni ha allsång och mej som konfransier eller hur det stavas xD Blir alldeles fnittrig fråga Emelie finns någon riktigt fräsch där ute hihihi :$ Nej nu ska jag sjunga med Emsan och hälsa stora pussar och kramar till Mathilda den sötnosen som jag skulle vilja se lite mer av fram mot veckan :)<3

/Ja detta är jag xD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: