SKRIVET: 2010-02-10, kl 19:02:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

Igång igen

Hejsan! Vet att det var ett tag sen jag uppdatera sorry men är igång igen xD Var med Emelie hela helgen hon var hos mej söndag till måndag det var skoj att hon kunde följa mej hem för en gång skull.Hon for hem vid sju sen var jag med världens bästa Mathilda min egna stora syster som jag älskar mest <3 Vi kollade på outsiders och fika en massa hon for hem vid tio så hoppade i sängen och sov då. Har varit hemma tisdag och idag tråkigt hoppas det blir bättre så jag tar mej till skolan. Mormor och morfar är här nu för mamma har farit till sthlm så hon är tillbaka på söndag. Hoppas Mathilda kan vara med mej på lördag kommer nog ha rätt så tråkigt annars, måste vara hemma med mina små syskon när mormor och morfar ska på middag hos några. Lagade mat idag eller man kanske ska säga rörde ihop något medans mormor värmde makaroner i mikron. Men det blev faktiskt bra tyckte dom iallafall. Ska ta och hjälpa till nu med små barnen får inte sitta ifred här iallafall Carl är och drar i kablarna till datorn. Men skriver morgon xx


Emelie

så ja är inte bäst längre


mathilda

jag kommer till dig idag! <3



PUBLICERAT: 2010-02-11, 12:02:33 | URL: http://mathildalii.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: