SKRIVET: 2010-02-16, kl 10:19:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

Nice

Hejsan Hejsan! Blogga ingenting igår hade inget bra att skriva iallafall så. Nu har jag tre timmar hål fett nice ;D Ska ta en härlig dusch sen kolla på tv efter hålet har jag matte sen slöjd. Ska nog till Emelie på Fredag om allt i skolan funkar kommer sen hem på Lördag i sånna fall. Emelie kommer nog hit på dagen sen så blir det in till stan efter tio mamma den gulle grisen skjutsar in då. Va så förbannad i morse vet inte varför heller, så messade med Emsan om allt sen så sjöng vi på musiken och då blev allt bra igen. Nu väntar en varm dusch och o'boy tror jag hoppas alla har det riktigt trevligt idag. Ska höra med min mor om jag får följa till stan och vara med Emelie sen kanske sova hos mormor och morfar och ta morgon bussen till skolan.xx


/ En mycket fager bild på mej och Emelie när vi bowlar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: