SKRIVET: 2010-02-01, kl 22:09:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ny badad

God afton! Vaknade åtta idag jag börjar tio över så fick ganska bråttom haha, men kom en kvart sent så det var inte så farligt. Vi hade redovisning i Religion om Ortodoxa kyrkan gick faktiskt bra men blev inte så jätte mycket material så vi får väl se. Hade sen hål jag och Anna-Ida åt tre kexchoklad (tjock) haha. Då ringde även Sara, hade lite roligt åt henne när hon fick reda på att Emelie lagt ut en gammal bild på henne. Sen var det bara full fart att jobba med allt möjligt som skolan nu innehåller. Fick även tillbaka Kemi provet som gjordes förra veckan hade VG så är ganska så nöjd. Fick nu tyvärr aldrig reda på om det var Per som skojat sej på gatan, för Peter kom då inte ens ihåg vad han hade sagt. Fick mina omdömmen idag, dom stekte riktigt ingen hade något att klaga på förutom att jag hade varit sjuk mycket förra terminen. Slutade tjugo minuter tidigare idag gick då hem for till stan halv fyra och var med bästa Emelie. Gick från stan till henne hade ingen känsel i bena när jag kom fram då menar jag verkligen ingen känsel. Vi n00ba oss framför dator och pratade om i helgen. Tog bussen hem tjugo i sju det var ganska långtråkigt hade nämligen inte med mej min Ipod.. När jag kom hem fick jag fett stekiga solgalsögon av mor min ;) Kollade på Outsiders med min snart glasögonbärande syster, det var ju as konstigt idag en tjej var skit rädd för tjocka människor hon grät alltså när det kom en fet människa i närheten :s  Efter det blev det bad och dusch härligt! Nu sitter jag här med min Mamma klängandes och väntar på att Emelie ska ringa. Ska prata med henne en stund sen i säng och läsa lite Arn. Hörs xx
/ Blev inga bilder hittar inte kabeln till kameran :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: