SKRIVET: 2010-02-17, kl 11:29:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

Skolan

Halloj! Sitter här på skolan med en massa folk. Vaknade klockan sju idag och var faktiskt ganska pigg haha första gången någonsin. Hade precis fysik prov gick sådär hoppas det blir godkännt iallafall tycker det borde bli det. Men har då bara haft ett IG i hela mitt liv det var när vi hade haft en idiot som heter Marie i matte. Nu är jag bara hungrig sen så var det ju itne så god mat idag... men det blir kanske fil haha. Josef den blåsta fan sitter nu och läser min blogg hoppas du njuter Josef... Men nu ska jag sitta vidare på Apberget och Facebook tror jag och vänta på MAT. xx


/Josef längs upp till höger inte ok...


Rebecka

pizzapojken ;D



PUBLICERAT: 2010-02-17, 16:30:47 | URL: http://rebeckakvarnstrom.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: