SKRIVET: 2010-02-02, kl 19:50:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

Trött

Afton! Fatta så trött jag varit idag sov fyra timmar i natt och natten innan. Kom till skolan klockan åtta alltså i tid idag, en tjej hade då precis svimmat. Själv så misstänker jag att det var för att hon hade lågt blodsocker för att hon typ hoppar maten... men hur som helst. Fick tillbaka matte provet nitton av tjugoåtta ändå nöjd. På slöjden började vi med återvining av jeans, hur kul som helst jag ska göra en väst och Anna-Ida en tunika vi ska dela på det för vi kunde inte bestämma oss för vilken av idéerna vi skulle välja. Kom hem vid tre och har sen varit med underbara Mathilda som dock var sjuk men kom förbi en stund iallafall, det var för länge sen vi varit. Vi pratade och fika (mums!) det var nice det ;) For ut med Jocke och kommer inte ihåg vad han hette vid halv sju. Haha satt och rocka på mitt rum när han ringde, han trodde jag skulle spränga huset med volymen men. Lyssnar man på musik ska det vara ordentligt xD Gick och läste en stund när jag kom hem sen duschen fick schampo i ögat sved som * gjorde det. Sitter nu hära och smsar med männisor och kollar på barnkanalen, dom sjunger jätte konstigt där enbart därför är inte en stark tittare på BK haha. Emelie ska ringa mej klockan tio så ska nog läsa eller kolla på tv tills dess. xx



/ En bild på min syster Nova den starkaste BK tittaren ;)


Sara

så söt lillasyster=)



Sv: ja gör inte så mke, ska plugga osv=)sj?



PUBLICERAT: 2010-02-02, 20:53:18 | URL: http://lillsaaring.blogg.se/
Världens bästa mathilda

Du kan vara underbar baby! <3



PUBLICERAT: 2010-02-03, 10:23:05 | URL: http://mathildalii.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: