SKRIVET: 2010-02-13, kl 16:08:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

Mathilda sötnos!

Hejsan! Förlåt för den dåliga uppdateringen mormor och morfar har ju varit här så det är därför. Igår så var jag på skolan som vanligt, försov mej så missade idrotten. Det var faktiskt en riktigt chill dag vi hade ingen matte för de fanns ingen lärare sen så fick vi pyssla på tyskan. Efter skolan så gjorde jag inte så mycket tills jag kom på att jag skulle locka mitt hår det blev riktigt bra faktiskt. Sen for jag ut sprang förbi Freddes disco och lämnade pengar till honom sen for jag och kolla på nåns hockey träning. Kändes ganska så tapigt att sitta där själv men det var bättre än att gå runt ute. Drog till ug när dom öppnade halv åtta träffade Erik, Jocke, Benita och David där drog en omgång biljard med Jocke och David. Mathilda ringde mej så jag sa åt henne att dra sej till ug medans jag vänta på henne kom Anna-Ida och Linda dit. Jag och Mathilda drog efter ett tag och for till Emma istället där var också Henke, Frida och Anton vi kollade på film och pratade. Filmen vi såg var otroligt sorlig handlade om en tjej som enbart hade blivit till för att donera saker från sin kropp till hennes syster som hade cancer och lite allt möjligt. Sen när dom sa att hennes syster behöver en njure vill hon inte lämna bort den och skaffar då sej en advokat. Sjuk sorlig var den jag Mathilda och Frida grät som tusan fast Mathilda var värst haha. Vet inte när vi for hem men det var sent iallafall var hur trött som helst somna så fort jag la huvudet på kudden. Blev väckt att morfar halv elva i dag usch vad trött jag var och är fortfarande. Mormor och morfar for här från vid ett så nu är jag ensam med syskonen som vaknade nyss efter en sovstund. Väntar på Mathilda den sötisen hon ska äta med oss men skulle först städa sitt rum lycka till hoppas det blir super fint. Måste berätta om min dröm jag hade i natt helt otroligt bra var den! Handlade om att jag och en väldigt intressant och fräsch pojke blev tillsammans riktigt mysigt var det hihi ;) Men nu ska jag ta och busa med små skitarna vi ses xx


/ Mina lockar blev faktiskt ungefär sådär snygga ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: