SKRIVET: 2010-01-30, kl 22:33:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

Kväll

Godkväll! Är nu hos mormor och morfar, morfar kom och hämta mej hos Emelie vid fyra. Har sen kollat på gamla videofilmer på mej som liten haha va ju lite mysko men :P Sen har jag också hjälpt mormor med att fixa lite för imorgon när morfar fyller 80 år extremt! Vi ska ha massa folk hit och då kommer även bästa släktingen Emelie saknar dej redan gumman <3 Hoppas det går bra för dej imorgon på dopet. Har nu senare på afton kollat på massa bilder på alla genom tiderna. Ska nog ta och hoppa i säng snart annars kommer jag aldrig orka upp imorgon, blir nog ganska tidigt kan jag tänka mej. Slänger även in en bild på mej när jag är två ;*



Snygg eller vad?;o haha


DIN EMELIE

JAG ÄLSKAR DIG GUMMAn(L)(L)



PUBLICERAT: 2010-01-30, 23:40:10 | URL: http://lillaemlann.blogg.se/
LinnéaN

Gullig Som FAIN!



PUBLICERAT: 2010-02-01, 15:48:09 | URL: http://lellaboliden.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: