SKRIVET: 2010-07-29, kl 21:24:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

opps!

är verkligen jätte dålig på att blogga! igår hade jag spenderat en natt i våran lilla husvagn i skråm med emelie och sara. for sen till stan för att köpa skor revsönder mina på trästock hela backsidan va uppriven vid sulan (dålig kvalla?) köpte ett par beigea tygskor med låg häl. dom var på rean så det var perfa, hittade ett par jätte fina klackar men mamma ville inte köpa dom åt mig för att jag redan har fått antal under tre månader typ. sen bar det hem en stund och sen in till stan igen med mathilda o amanda som skulle nämligen hämta lite kinamat eftersom basse (deras bror) fyllde 21. for till mormor och morfar och väntade på richard och fredrik som också skulle till skråm. vi sov där allihopa alltså emelie sara richard och fredde. vi hade det trevligt såg hostel 1 dålig som tusan var den. idag åkte vi hem igen åkte med dom till stan eftersom dom är stadsbor. träffa mathilda och rebecka där och så köpte jag klackarna som mamma inte ville köpa åt mig för 199 på rean. fick min lön idag det var ändå mycke för att bara ha jobbat i en vecka så det var ganska nice. just nu är jag med amanda (amme) och mathilda (kexet) vi sitter alla med bärbara datorer jag med min mathilda med sin rosa och amme med mammas. hahaha vi känner oss jätte sociala med varandra. nej nu ska jag spana vidare på datorn och försöka komma ihåg att bli bättre med bloggandet.






så här såg våran husvagn ut ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: