SKRIVET: 2010-07-26, kl 02:00:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

Puss

Pratade nyss med Rebecka hon sa att jag måste uppdatera eftersom jag inte har gjort det sen stads så xD detta inlägg blir dedakerat till henne.






Lilla gumman nu har vi kännt varandra i lite över ett år. ändå betyder du något otroligt
mycket för mig som en vän jag fann vid födseln. trots våra olikheter i både sinne och kropp är vi som pusselbitar som passar perfekt. att vara ärlig är en sak man bara kan vara med sina närmsta, man säger vad man tycker, man berättar alla hemligheter och alla hemskheter man har haft för sig. alla dessa saker kan jag göra när jag är med dig en äkta vän är du och jag hoppas du kan dela alla de nämda sakerna med mig också. kommer aldrig hitta någon som du ingen kan ersätta dig och ditt fina du. valborg 2009 kommer att vara en av dom bästa dagarna i mitt liv. det var den första dagen jag umgicks med dig. när vi har varit ifrån varandra har det varit tomt men så fort jag har sett dig igen har allt kännts bra. mitt hjärta har en speciell plats för dig som ingen någonsin kommer att fylla förutom du. jag älskar dig och kommer alltid göra det Ina Rebecka Kvarnström.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: