SKRIVET: 2010-07-09, kl 19:43:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

Rubrik

är defintivit i en djup svaka när det gäller bloggandet förlåt! Idag har jag inte gjort så mycket vaknade vi halv tre tror jag. drog ut och gick då men jäklar va det va mygg ute. är så less mygg det är det enda negativa med sommaren typ. för en stund sen drog mina två flickor mot staden för stadsfesten, kunde inte följa SJUKT tråkigt :( får vara här hemma och dega istället om det inte är någon som bjuder ut mig det vill säga?;) satt på fb då Linn skrev och undra om jag var på för något med konfagänget till vekan/helgen. det skulle vara hur kul som helst det är konstigt hur mycekt man saknar solvik och alla där. visst det var kul men jag menar jag kände ingen där när jag komme och ville bara hem dom två första dagarna. det kändes som om jag missade så mycket hemma, visst gjorde jag det men det var så värt! ett minne för livet som sagt. sitter just nu och lyssnar på tagg mucik från Mathildas nya spelista sjuuuukt bra är den. märker nu när jag läser igenom att ett mycket väl förekommande ord är sjukt men det är sjuk xD nej nu ska ta och fixa till mitt hår ser förtääskigt ut just nu drog bara ihop det i en tofs i nacken när jag hade duschat. om någon som är hemma är sugen på att göra något hör av er är uttråkad! Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: