SKRIVET: 2010-06-17, kl 17:22:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

En dag kvar!

Hejsan
Idag har jag varit hemma tog mig först inte upp och förkylningen har blivit värre. Igår va det grillning med massa gillat folk. vi spela också kubb efter det for folk hem förutom Matte och Albin. har aldrig umgåtts med Albin men har var en riktigt trevlig prick som jag sa igår "Har aldrig umgåtts med dig men du va fan trevlig". Efter kubben kolla vi på tv och spela kort trevligt. Kom hem vid tolv då var det raka vägen i i duschen och bli av med grillukten. Min klass vann iallafall brännbollen idag som jag redan hade förutspott. Klev upp vid tolv idag sen kom Rebecka då måla jag naglarna vita. Blev faktiskt bra då har ajg en sak färdig för imorgon, tydligen ska det regna på morgonen :( Hoppas att smhi har fel annars börjar jag nog gråta allt blir ju förstört då. Aja i värsta fall får jag ta paraplyt. Har kollat runt på lite sminkningar idag också blir nå någon sorts sotning iallafall. Nej nu ska jag ta och damsuga och skura på mitt rum -.- är inte taggad. Sen blir det till Reb, hon skällde på mig idag :( angående mitt matintag xD Nej nu måste jag gör det där sen bädda om min säng och en madrass till imorgon. Är super taggad fatta imorgon går jag 8:an året har bara susat förbi. Komemr sakna alla nior :( Puss





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: