SKRIVET: 2010-06-09, kl 21:56:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

:]

God afton. Har precis komit ut ur en skön dusch. Idag va det skola kom trettiofem minuter för sent! Men det var som lugnt iallafall. Sen var det bara plugg plugg plugg. Halva högstadiet var i stan idag vi och sexorna var dom enda kvar :( Lagom mobbat. Sjuorna var på nordanå, samt halva nian den andra är i Gbg. Har dragit på mig en liten förkylning har ont i haslen men annarsär allt super. Matilda kexet är i Köping för att fira simone som tar studenten. Lilla Reb är hos Norsken på examenfest. Ikväll har jag varit hos AI riktigt mysigt och trevligt. Vi har suttit vid datan och kollat kläder. Imorgon blir det skola sen förmodligen tennis längtar, blev jätte sugen på att spela idag. Är hur stressad som helst över sommarjobb hoppas jag får det hos Doris! Emelie nu var det faktiskt ett tag sen vi var kamma till dig bruden! Ska snart ta och sova är trött och slut. Fast det är ju typ samma sak kanske xD Måste tacka AI för en underbar kväll vi ses imorgon. Far förmodligen till min far till helgen. Hoppas på att få se Mathilda då. Och Reb ska jag ju träffa också har mycket att göra inser jag nu. Har också prov i so igen på fredag inte taggad. Nej nu blir det sängen för den trötta Sophie puss


satt och kolla på gamla inlägg hittade denna vackra bild på en massa pojks xD


aiai

ant(L)!



PUBLICERAT: 2010-06-11, 12:18:22 | URL: http://uppuppoigang.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: