SKRIVET: 2010-06-04, kl 18:35:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fredags trötthet

Har precis ärir grönsaksoppa gott! Vakna sju idag men låg i sängen till kvart i nio och plugga so. Sen gjorde jag mig färdig. Har varit så himla trött idag, satt och chatta med Rasums till klockan var lite för mycket. Gjorde so provet det gick hyfsat bra kunde har varit bättre men tror jag klara godkännt iallafall. Det var tänkt att vi skulle bada hos AI men det blev imorgon istället. Så hoppas jag kan vara med Reb och Mathilda istället då. Chattar med Reb och hon va då lite sugen iallafall. Har börjat städa mitt kaos-rum har fått hjälp av mormor hon är för go hon. Har klippt mig idag också blev nöjd. Nu är topparna fräscha och fina. Vi får väl se vad som händer ikväll hoppas det blir nå roligt :D Imorgon kommer mamma hem! (är mammas flicka btw) haha ;P Lägger in en bild på mitt hår.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: