SKRIVET: 2010-06-03, kl 17:04:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

G6

Idag vakna jag halv åtta. Tur att jag börjar halv nio. Eller igentligen inte, men kan inte se meningen med att gå till en lektion då det inte finns någon lärare. Någon som gör det? Mormor och morfar är här nu för mamma är i sthlm. Har iallafall sovit ca 3 timmar inatt, fattar inte hur jag tog mig upp i morse. Skolan har varit helt okej idag. Vi hade ett oförberätt prov på historian om Amerikanska revolutionen, gick bra hur som helst. Blev värsta diskutionen om klasskassan idag på klassrådet. Vet inte hur många gånger vi har pratat om den. Våran halva 8:a vill dela på den men den klassen som gör minst i princip (8:b) vill ju självklart inte göra det. Orkade inte delta utan jobbade med en läxa jag hade glömt till historian xD Vi gick från matte lektionen fem min innan vi sluta våran lärare var väldigt seg. Så då bestämmde vi några stycken att gå spelar ändå ingen roll :) Har varit vid datan sen jag sluta alltså tre. Har också plugga samtidigt inför samhälls-provet imorgon. Nova hade ramlat och kom in jätte ledsen. Hon hade skrapat upp läppen :( Lilla gumman nu har hon somnat på soffan, kan tänka mig att hon blev trött efter gråtandet. Ska snart äta, sen kommer kanske AI över hoppas mina flickor kan komma saknar dom! Har inte varit med dom ordentligt på flera veckor känns det som :( Saknar er min söta brudar Rebecka&Mathilda (L)! Ska äta på fem min så ska väcka Nova.
Hörs puss

saknar dig också mamma kom hem!<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: