SKRIVET: 2010-06-03, kl 22:39:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

Powerpoint

God kväll. Har precis tvätta bort smink och borsta tänderna. Nu ligger jag i sängen och försöker plugga -.- Var ut på en promenad med Rebecka och Cilla (hennes hund) Vi gick i skogen var jätte skönt, sen så gjorde vi lite tricks och tävlade med henne på ängen. Sen gick vi till Reb och kolla runt på datan och åt chilinötter och glass (inte tillsammans). Vi kollad även på Kissies och Dessies bloggar. Fy och f** säger jag bara. Haha älskar att Kissie skriver om personer som man ska tycka synd om, alltså dom som säger dumma saker och gör dumma saker mot henne. Men helt ärligt ska man tycka synd om någon så är det väl henne? Hur som helst gick hem från Reb vid nio kanske, har sen pluggat packat för imorgon och små pratat med mormor. har även skakat lite på Nova bara för att kolla så det inte blev något. Nej nu ska jag plugga sen kolla lite Skins om jag orkar. Och efter det blir det sova Puss


Denne fuling

och denne snygging ska jag vara med imorgon ;D


kim

spårat schysst:( :]


Sophie

hahaha du vet att jag inte är seriös eller?:D



PUBLICERAT: 2010-06-04, 18:36:53 | URL: http://fiibergdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: