SKRIVET: 2010-06-14, kl 23:04:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sista veckan!

Halloj! Nu är det såhär självklart blev det inge blogg därborta konstigt eller hur? Nej enligt mig själv inte. Hade jätte trevligt där träffade alla. Något som för mig var jätte roligt och spännande var att se/träffa Sara min yngsta syster. Hon har blivit sjuk stor och vi hann bli bundisar. Hon va som glad att se mig när jag kom in i ett rum hon log och blev sprallig. Syskon är något man ibland önskar att man inte hade när dom är jobbiga. Men i slutändan inser man hur otroligt stor plats dom har i ens hjärta. Mina syskon är en av dom viktigaste sakerna i mitt liv när det kommer till punkt. Jag skulle aldrig lämna dom i otrygga händer. Kommer alltid att säga något om vi skulle hamna i kläm skulle aldrig hålla tyst om något. För min egen skull hade det kanske varit tveksamt. För er så finns det inte en chans på denna jord att jag inte säger något om det skulle bli fel. Hann också träffa snällaste "moster" Marie. Fick min konfirmationspresent av henne nu för hon kan inte komma till själva konfirmationen. Det var en jätte fin plåtask som man ska ha smycken i. Sophie Konfiramton 2010 stod det graverat. Den var underbar och egen inte nånting som andra har en alldeles speciell ask gjord enbart för mig.
Idag kom jag hem flyget gick ju på morgonen så var i skolan klockan elva. Idag var det skoljoggen vi gick som vanligt kom nästan sist. Efter skolan kom Mathis och Reb hit vi satt här och prata skit som vanligt. Efter maten for vi till Reb sen for vi tillbaka hit. Vi hitta en mall med tassar så då började vi klottra sånna. Jag var så trött så jag satt och halvsov på golvet då började dom rita en massa sånna på mig. Sen började dom skriva och rita på frihand. Hela min överkropp var i princip täckt av massa kladd. En vacker dikt Mathis skrev var
Rosor är röda violer är blå.
****** är kåt så vad vadfan väntar ***** på?
Haha tyckte den var lite rolig NI ÄR ROLIGA MINA B-rudar ;D Nej nu ska jag ta och sova är jätte trött har varit uppe sen sex! Sov gott Puss





Rosor är ju röda, och violer blå



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: