SKRIVET: 2010-06-11, kl 14:25:59 | PUBLICERAT I: Allmänt

Stockholm nästa!

Tjenare! Idag vakna jag med en ännu värre förkylning inte kul. Så jag bestämmde mig för att vila och hoppa idrotten eftersom jag ändå inte skulle vara med. På matten spelade vi yatsy, fast ne vi sola bara i det härliga vädret!;D Vid lunchen hade vi vatten krig. Jag, AI, Joffe, Macke, Edde, Klittan och Tim. Mitt hår blev förstört så måste platta det nu igen. jag och AI bestämmde oss för att ta sopkorgarna och fylla dem med vatten. Gissa om Joffe, Edde och Macke blev lite blöta när vi träffa dom :D Det var en riktigt bra idee stolthet till oss AI! Vi fick sluta tidigare idag på engelskan. Kommer sakna Idah så himla mycket. Hon är den bästa och kommer vara den bästa läraren i engelska jag har haft!<3  Dirket efter hade vi ett so prov jag hade inte ens börjat på det kapitlet :S men klarade dom flesta g frågorna iallafall. Så jag slutade alltså en timme tidigare klockan ett då. Har precis packat färdigt för Stockholm. Ska till pappa ensammen denna gång hoppas det blir kul. Flyget går klockan 19:20 och på hem vägen klockan 08:15 måndag morgon. Hoppas på någon trevlig båttur på våran Saltö31:a skulle vara riktigt härligt. Ska försöka blogga när jag är där borta också, har i princip lovat AI så. Kommer sakna Reb sjukt mycket, förhoppningsvis hinner jag träffa Mathilda hon är i Köping nämligen. Hennes familj har funderat på att fara in till stor staden nämligen. Har ju inte träffat henne sen hon for vilket är sen tisdags :( Nu ska jag ta och sola sen duscha, äta sen blir det mot flyget. Hatar att flyga mår super illa då! Kanske slänger in ett inlägg precis innan jag far Puss


Ni ser skillnaden på dom olika sidorna ena lockigt efter vattnet den andra rak xD


Rebecka

kommer sakna dig med ♥



PUBLICERAT: 2010-06-12, 02:13:41 | URL: http://rebeckakvarnstrom.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: