SKRIVET: 2010-03-31, kl 23:42:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

Bergqvist

Hejsan! Jag är som ändå super glad att jag har börjat blogga igen :D Känner verkligen suget att skriva igen xD Nu måste jag bara ändra min design får damp är less min gammla orkar inte alla bilder på mej haha. Just nu har jag precis avslutat samtal med Rasmus Bergqvist en riktigt trevlig pojk det :) Nu så messar jag med bästa Mathilda som jag saknar super mycket vill ha henne hos mej sötnosen!<3 Nu hörde man att Nova vakna till, nej men nu ska jag ta och kolla på Andra avenyn är det bara jag som tycker att Jonas Bane är sjuk snygg? Sen blir det sängen och imorgon far jag ju till Pappa i Stockholm, blir jätte roligt att få träffa hela släkten på påskmiddagen som vi har varje år. Det är alltid otroligt god mat då, det är vartannat år hos Farmor och Månne henne syster :) Nej men nu blir det Andra avenyn Sov gott :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: