SKRIVET: 2010-05-21, kl 21:30:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

Damp internet

Blir så arg hade skrivit ett inlägg och så la internet ner igår! Var sista dagen på MQ idag känns väldigt tråkigt för nu måste jag på skolan till veckan... Klev upp klockan halv nio idag skönt! kom tre min sent fast det räknas ju inte, eller? Fick sluta tidigare idag det var också skönt. Träffa båda Emelie på stan idag (släkting och syster) var med Emelie (släkting) efter jobbet då for vi till mormor och morfar för att fika. Sov där inatt mysigt att va med dom själv. Under veckan på MQ har jag fixa en poster på Joel (Kinnaman?) till MAthilda hon blev skit glad :D Hade lura henne tidigare på dan och sagt att det inte fanns några posters kvar ;D Går väldigt segt för mig att skriva sitter och gör massa annat nu. Men skriver senare så får ni veta lite mer om kvällen :) Lägger in en bild på brillorna jag köpte i onsdags älskar dom!:*





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: