SKRIVET: 2010-05-24, kl 11:51:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

Datasalen

Hejsan! Sitter här i datasalen med Anna-Ida. Vi har lunch nu åt inget hade redan proppat typ med godis och läsk ;s hahah jag vet onyttigt men nån gång måste man ju få tjocka sig. Ska ändå på gymmet imorgon under vårat tre timmar hål. Älskar verkligen det hålet så himmla chill! Senare ikväll ska jag och brudarna spela tennis. Vi fick den ideen när vi var ute igår, gick nämligen förbi tennisplanen. Så vi blev lite spel sugna ;) Åhh ni fattar inte hut taggad jag är på Skins hahaha blir typ mobbad xD Det är mobbat att jag är så taggad på det typ :P På engelskan ska vi ha debatter jag ska debatera för mobiltelefoner i skolan. Hitta en massa bra argument idag skerv två sidor. Och tro mej det är sjuk bra för en måndags förmiddag!;) Prata med pappa igår han undra om jag ville komma ner själv, eftersom jag inte kunde följa den hära helgen när dom andra for. Vet inte riktigt vilken helg jag ska fara men taggar ändå att få vara ensam. Hahaha jag gillar att det är ingen som vet när vi börjar om, hoppas man får komma lite sent iallafall gilalr inte tyska. Vår lärare är inte så rolig allt hon säger blir på något sätt jätte ointressant, gillad Jenny mer men hon fick sluta :( Nä nu tror jag att det är dags att kolla upp när vi börjar skriver ikväll Puss


Cp bild på mej och Emelie när vi bowla!;D<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: