SKRIVET: 2010-05-23, kl 22:48:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

Less skola

Hej! Idag vakna jag vid tio nån gång, låg sedan och dega kolla på Gilmor girls och Summerland. Klev sen upp och duscha. Efter det så gick jag ut med Nova och Carl för att hoppa lite dom blir så speedade när man jagar dom haha. Ringde sen Rebecka for till henne så vi satt och åt glass med Josse och Mimmi (liten kylig brud på 5 bast). Mimmi va jätte gullig fick sen ett mess av Josse ikväll där det stod att Mimmi hade sagt när dom gick "Sophie var en söt tjej". Helt otroligt gullig liten tjej Mimmi alltså :) For sen hem och somna på soffan. Blev väckt av att Mathilda komme vi chilla och snacka skit. Hon for hem på en timme typ för att äta så det gjorde jag också. Det var grillad kyckling och kroketter MUMS. Efter maten kolla jag på Skins sjuk bra alltså! Chatta med Mathilda så vi tre rebecka följde ju såklart också ;) Vi gick ut på en promenad med Soda (Kexets hund) Nu är jag hemma och kolalr på Skins ni måste se det sjuk bra. Tony som spelas av Nicholas Hoult är fräsch också ;) Slänger in en bild på honom vi ses imorgon är inte taggad på skola :(:*


ai

inte ful;*



PUBLICERAT: 2010-05-24, 11:36:42 | URL: http://uppuppoigang.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: