SKRIVET: 2010-05-01, kl 23:40:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lördag

Valborg var ju kung! Mathilda, Rebecka och Josse kom hit vid fem-sex tiden. Vi började göra oss färdiga. Sen blev det grillat super gott, Fredrik hade varit duktig och grillat. Efter maten gjorde vi oss färdiga ,och vid åtta nånting kanske drog vi till Bolidengården. Där va en del folk komme mer efter ett tag. Hade så j**** kul, blev en massa dans och skrik, idag låter det som jag är i målbrottet typ fast värre xD Drog hem vid ett-två somna nästan men titta lite på tv först, va helt slut men somna på kanske tjugo minuter. Vakna vid halv elva idag, kunde inte sova längre då. Mathilda kom vid två och hämta grejer sen for hon hem och lämna sakerna, och va tillbaka igen. Josse gjorde detsamma fast nån timme eller så senare. Vi bestämde oss för att äta pizza GOTT, åt dock bara en bit orkade inget mer hade ätit lite godis innan ;$ Lina och Emmy va förbi med min väska också som jag hade glömt igår (trodde nämligen att Mathilda hade tagit den) Efter det har jag, Mathilda och Josse bara chillat och kolla på tv. Josse drog hem för en stund sen. Nu sitter jag här med Kexet och kollar på tv. TACK FÖR IGÅR KUNG SOM SAGT!;)


Jag och Kexet eller?


Emelie

vi hittar på nått i helgen din hagga:*



PUBLICERAT: 2010-05-04, 07:39:24 | URL: http://lillaemlann.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: