SKRIVET: 2010-05-24, kl 23:26:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tennis!

God kväll! fick börja om helt på mitt inlägg nu för datan fick cp ryck så texten blev helt konstig. Aja. Nu på kvällen for vi ju ut och spela tennis. Är inte imponerad av min insats var verkligen inte bra. Har skratta så sjukt mycket och mest åt mej själv också. Jag, Rebecka och Mathilda spela någon timme sen kom Matte och Josef så dom hoppa in i spelet. Mathilda for sen efter ett tag så vi andra blev kvar och spela. Jag och Matte vann iallafall över Rebecka och Josef. Va väll hans förtjänst lite kanske men jag spela den avgörande bollen. Det regnade när vi spela så mitt hår blev vågit och helt inte ok xD hahaha. Måste skriva ett STORT grattis till Anna-Ida och kim rikrigt gulliga tillsammans är dom önskar dom all lycka!:D<3 Men nej nu ska jag ta och sova iallafall försöka, men först blir det att tvätta bort sminket har redan borstat tänderna. Taggar gymmet imorgon!;D Puss


aiai

tack gumman:9<3



PUBLICERAT: 2010-05-26, 10:23:40 | URL: http://uppuppoigang.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: