SKRIVET: 2010-05-29, kl 19:53:18 | PUBLICERAT I: Allmänt

Trött!

Hejsan. Förlåt men har haft så sjukt mycket skolan så har inte hunnit blogga. Igår köpte jag min avslutningsklänning hoppas att jag inte ser ut som skit i den. Jag, Anna-Ida och Kim for sen till Markus. När vi kom dit gick vi och hämta Martin. Ni anar inte vilken överraskning vi fick när han öppna dörren hahahaha xD Vi hoppa studsmatta och bada tunna, och så kolla vi nog på den mest flummiga film jag någonsin har sett. Fight club den var flummig som tusan. Efter filmen spela vi sanning eller konsekvens den elaka verisonen(vet inte hur man stavar det), vi skratta hur mycket som helst. Fast det hade vi gjort hela kvällen tror inte det var många minuter vi inte skratta. Efter det for Martin hem och vi andra försökte sova. Det hela gick inte bra, eller för Markus gjorde det de men haha ;P På morgonen gick vi och åt sen dega vi tills mamma kom och hämta mig, Anna-Ida och Kim. Glömde ge tillbaka Markus tröja, så om du läser det här så ska du få tillbaka den på måndag. När jag kom hem gick jag direkt in i duschen. Sen kom Rebecka gumman. En riktig sötnos det där!<3 Jag gjorde mig färdig medans vi prata. Tog 17:50 bussen till Emelie och sitter nu här. Emelie håller på att göra sig färdig vi ska till hamn ikväll. Risigt jag vet men ..... Blir nog roligt kanske xD Imorgon ska jag på kalas, min kusin Sara fyller år vet inte hur mycket hon fyller, men hon går iallafall i fyran så. Nej nu har jag nog inget mer att skriva. Puss


Lillgumman <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: