SKRIVET: 2010-05-22, kl 17:19:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

Vill ha SOL

Igår så komme Nisse hit vid elva då drog vi ut för att skejta. Dock gick inte det så bra, först lossna ena hjulet och sen så ramla jag nästan femtio gånger typ xD Blev inte så länge en tjugo min eller så, vi for till Vickan istället. Där va Anna, Alice, Vickan, Sebbe, Anton, Anna-Ida, Linda, Johan och John. Lyssna på musik och chilla där. For hem vid ett kanske? Somna ganska direkt när jag la mej i sängen, vakna klockan två av att Mathilda ringde. Hon komme hit en stund for sen hem med alla matkassar ;P Är upprörd och skäms över att vi förlora på tjeckien!:( Blir snart mat kan jag tänka mig får se vad mor hittar på. ikväll blir det nog att plugga annars får jag skäll, har fortfarande inte gjort kroppsboken... Hoppas Mathilda kan komma över en liten stund iallafall <3 Men vi hörs Puss


Emelie

var de ine du som skulle som skulle plugga hela gårdagen ensdå var du med en massa andra good style babe!



PUBLICERAT: 2010-05-23, 12:00:31 | URL: http://lillaemlann.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: