SKRIVET: 2010-09-14, kl 15:40:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

september

idag har det varit skola som vanligt. mitt liv stavas just nu PLUGG! usch vad mycket det är i skolan nu känns det som. måste nog skriva en lista på alla saker jag måste göra annars kommer jag förmodligen glömma mer än hälften. igår va det trerättersmiddag hemma hos mathilda jag och hon komponera hela grejen. kunde it gå när jaa hade ätit jag rullade. vi såg också film och hade det trevligt. det var bara jag, mathilda, rebecka och amme men vi åt nog för trettio personer med tanke på hur vi alla kände oss efter (som vi rulla som sagt). for hem vid tio hinner lägga mig i sängen och då messar mathilda och frågar om jag vill sova där. det var nämligen bara hon och amme hemma. for dit sov där vaknade tjugo i åtta (börjar åtta). ikväll blir de idol hemma hos mathilda. emn nu ska jag ta och plugga......






tror jag trampar på för många A brunnar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: